torsdag 22 december 2011

Inte långt kvar..

...till julafton :)

Känner mig som ett barn, förväntningarna är lika stora som alltid. Nyfiken på vad som finns i klapparna, vad andra ska tycka om sina klappar, träffa min och sambons underbara familj och släkt. Ja, julen är då allt en underbar högtid!
Nackdelen är väl maten för mig, äter ju varken äter kött eller något med laktos i. Finns ju inte så hemskt mycket att välja på då. Men min mamma har så snällt startat en tradition med hemmagjord smörgåstårta istället. Något udda kanske, men helt underbart gott :)
Så nu har jag fått ur mig lite tankar och onödigt svammel ;)

Med husrenoveringen går det lite väl segt nu, mycket tid har tillbringats på våra jobb och resterande är vi nog bara stressade inför julen. Men hela grunden är nu rensad och nya bjälkar är på plats. Syllen är dock inte bytt än då vi väntar på en snubbe som ska komma och visa hur vi på enklast sätt ska byta den. Bilder kommer när jag har kameran i närheten.

Bild på Xavi från julen 2010 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar